اجرای 28 محفل قرآنی توسط نزاجا در مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه جلسات و محافل: مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش گفت: 28 محفل انس با قرآن و دو کرسی تلاوت قرآن طی بازه زمانی 31 اردیبهشت ماه تا چهارم خردادماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا شد.
محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کاروان قرآنی نزاجا از سال 79 با حضور در مناطق عملیاتی اقدام به برپایی محافل نورانی انس با قرآن می کند.
وی ادامه داد: این کاروان متشکل از قراء و حفاظ ممتاز نزاجا هستند که با هدف نشر و گسترش فرهنگی قرآنی در یگان های مستقر در مناطق عملیاتی محافل نورانی را برگزار می کند.  کشتگر با اشاره به اینکه امسال این برنامه در آستانه ماه مبارک رمضان انجام گرفت، اضافه کرد: طی امسال دو گروه به یگان‌های نزاجا مستقر در استان خوزستان اعزام شدند که حضور همزمان دو گروه متشکل از قاریان و حافظان نزاجا نشان‌دهنده توان و ظرفیت بالای نیروی زمینی است که براساس تدابیر سازمان عقیدتی ـ سیاسی و همچنین مساعدت و همکاری هیئت رئسیه اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا و پشتیبانی سامانه فرماندهی نزاجا به ویژه توجه ویژه امیر فرماندهی نزاجا به فعالیت‌های قرآنی این نیرو، بستر مناسبی برای رشد و ارتقا و گسترش فرهنگی قرآنی وجود دارد.
وی بیان کرد: از نتایج فعالیت‌های قرآنی نزاجا حضور کارکنان و خانواده‌ها در مسابقات قرآن است. به گونه‌ای که با حضور کاروان قرآنی نزاجا ندای قرآن در جای جای یگان‌ها و شهرک‌های مسکونی نزاجا طنین‌انداز است.
کشتگر اظهار کرد: کاروان قرآنی نزاجا در مناطق عملیاتی جنوب در طول پنج روز اقدام به برپایی ۲۶ محفل انس با قرآن و دو کرسی تلاوت با قرآن کرده است.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اگر چه سال‌های گذشته همزمان با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی، قراء و حفاظ ممتاز نزاجا اقدام به برپایی محفل انس با قرآن کرد.
وی ادامه داد: لذا در ایام گرامیداشت سه خرداد برنامه‌ها با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین همکاری و مساعدت رادیو قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم کشور، شبکه سیمای استان خوزستان و صدا و سیمای مرکز آیادان هر کدام به نحوی در اجرای با شکوه محافل نقش مؤثری داشتند.
کشتگر بیان کرد: این محفل قرآنی سوم خردادماه با حضور قاریان بین‌المللی و مبتهل‌خوان کشورمان سیدکریم موسوی به صورت زنده از رادیو قرآن پخش شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.