آرمان های شهدا را در پیچ و خم زندگی فراموش نکنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما وظیفه داریم با راهنمایی های ولی امر مسلمین جهان راه آنها را ادامه داده و در پیچ و خم های زندگی آرمان های شهدا را فراموش نکنیم.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسمی که به منظور تکریم ۱۳۰ خانواده معظم شهدای نزاجا با حضور سردار انصاری جانشین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی برگزار شد، با بیان اینکه شهدا در هیچ لحظه ای امام خود را تنها نگذاشتند، افزود: شهدا نزد خدای تبارک و تعالی جایگاه ویژه ای دارند و نزد خداوند روزی می خورند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ما در قبال شهدا یک رسالت و وظیفه ویژه داریم اظهار داشت: شهیدان نزد خداوند از عظمت بالایی برخوردار هستند و خداوند خود را به طور مستقیم طرف معامله با آنها قرار داده است که نشان از عظمت و ارج و قربت شهدا دارد.

وی در ادامه گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند و امروز ما وظیفه داریم با راهنمایی های ولی امر مسلمین جهان راه آنها را ادامه داده و در پیچ و خم های زندگی آرمان های شهدا را فراموش نکنیم.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای شاخص نیروی زمینی تقدیر بعمل آمد.

روایت فرمانده حفاظت سپاه از حوادث تروریستی تهران

سردار گرجی زاده گفت: من از همه سیاسیون با هر تفکری که دارند خواهش می‌کنم که قدر نیروهای حفاظتی خود در سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات را بدانند.

لحظه دستگیری یکی از عوامل تروریستی حمله به حرم امام(ره) روایت فرمانده حفاظت سپاه از حوادث تروریستی تهران

سردار علی اصغر گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه برای تشریح زوایای پیدا و پنهان حادثه تروریستی اخیر داعش در تهران و در مجلس شورای اسلامی، در برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» شبکه افق حاضر شد.

 

سردار گرجی‌زاده اظهار داشت: از همان لحظه اول وقوع حادثه نیروهای امنیتی سپاه انصارالمهدی که در مجلس مستقر هستند وارد عمل شده و اقدام به مقابله اولیه با تروریست‌ها کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حادثه از یک طرف حقارت کار تروریست‌ها و از طرف دیگر بزرگی نظام ما و نیروهای امنیتی‌مان را نشان داد. چرا که تروریست‌ها از محل مراجعات مردمی وارد شدند و وقتی دست به عملیات زدند اما با حسن تدبیری که رئیس محترم مجلس آقای لاریجانی داشت جلسه صحن علنی تعطیل نشد و نمایندگان به آرامش به کار خود ادامه دادند.  ادامه مطلب ...