پدافند هوایی در تمامی عملیات‌های دفاع مقدس نقش تعیین کننده داشت

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: پدافند هوایی در همه عملیات‌های دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای داشت.

 امیر غلامرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) صبح امروز در مراسم صبحگاه این قرارگاه؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: ملت سلحشور، انقلابی، متدین، ولایت مدار و قدر شناس ایران اسلامی یک بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفت و حماسه‌ای عظیم آفرید.  ادامه مطلب ...

حضور مردم پای صندوق‌های رای پاسخی دندان شکن به دشمنان است

زنجان-فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی استان زنجان گفت: حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات باعث خنثی شدن همجمه ها و توطئه های دشمنان می شود.

 سرهنگ امیر مظهری صبح جمعه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم در پای صندوق‎های رای جواب یاوه‌گویی‌های  به دشمنان دین و اسلام  است.

وی اظهار کرد: هر برگ رای تیری در چشم دشمنان است وامروز نیز مردم با حضور پای صندوق‎های رای جواب دشمنان را خواهند داد و نشان می دهند که همیشه پشت رهبری و انقلاب هستند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی استان زنجان تاکید کرد: رای‌گیری از ساعت نخست در پادگان زنجان آغاز شده و به دلیل حضور پرشور کارکنان، خانواده‌های آنها و سربازان ما درخواست یک صندوق از ستاد انتخابات کرده‌ایم.

مظهری تصریح کرد: مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب همیشه بوده اند و این بار نیز حضور مردم پای صندوق‌های رای پاسخی دندان شکن به دشمنان است.

رزمایش مشترک آبخاکی روی نقشه دانشجویان دافوس ارتش پایان یافت

مرحله نهایی رزمایش مشترک آبخاکی روی نقشه دانشجویان دوره های ۱۱ و۲۷ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس آجا) امروز چهارشنبه با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده آن پایان یافت.

 امیر حسین ولی وند زمانی در جلسه مرحله نهایی این رزمایش ۵ روزه با تشریح اهداف برگزاری آن گفت: توانایی طرح ریزی و اجرای یک رزمایش مشترک، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل و مدل سازی تفکرات، ایجاد وحدت در تفکرات عملیاتی، افزایش مهارت در اجرای اعمال فرماندهی و ستاد، افزایش قدرت و مهارت تصمیم گیری و تصمیم سازی در قالب فعالیت های مشترک و مهارت و ایجاد قابلیت های منحصر به فرد در نحوه هدایت عملیات آبخاکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش بود.
وی در ادامه تصریح کرد، برابر نظر هیات داوران و کارشناسان نظامی حاضر در این رزمایش این مهم به خوبی تحقق یافته است.  ادامه مطلب ...

سعی دشمن ایجاد تردید در انتخاب فرد اصلح میان مردم است

بندرعباس - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: سعی دشمن ایجاد تردید در انتخاب فرد اصلح میان مردم است.

 حجت الاسلام حسنی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی و همایش سیاسی بصیرت افزایی فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در بندرعباس که به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، به تشریح مولفه ها و ارکان انتخاباتی پرداخت و گفت: از وظایف دست اندرکاران انتخاباتی می توان به دو کلید واژه حق الناس و میزان رای ملت است اشاره کرد که باید بسیار به آن توجه کنند و همچنین حضور حداکثری مردم که باعث دلگرمی نظام و دلسردی دشمنان است.

وی افزو: همواره دشمن سعی میکند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است و باید مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند و همچنین کاندیدهای مورد نظر علاوه بر تمام خصوصیاتی اخلاقی و اعتقادی که باید داشته باشند باید به صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از مقام رهبری داشته باشند.  ادامه مطلب ...

حفظ سرمایه های انقلاب مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

فرمانده دافوس آجا گفت: حفظ سرمایه های انقلاب اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است و مجاهدت های خاموش آنان، تمامی توطئه های دشمن را با شکست روبرو کرده است.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، امیر حسین ولی وند فرمانده دافوس آجا در مراسم گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دشمن همواره در صدد نفوذ و کسب اطلاعات مهم از بخش های مختلف کشور به ویژه نیروهای مسلح بود که بحمدالله با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدت های خاموش آنان، تمامی توطئه های آنان با شکست روبرو شده است.  ادامه مطلب ...