برخورداری ارتش ایران از تدین و تعهد/قدرت‌های مادی زوال‌پذیر هستند

خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ارتش ایران اسلامی از تدین، معنویت و تعهد برخوردار است.

 آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در جمع افسران ارتش اظهار داشت: خدا را شاکریم که ارتش ما ارتشی مردمی، متعهد و با برخورداری از پیشرفته ترین علوم و فنون است و این امر افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است.

برخورداری ارتش ایران از تدین و تعهد

وی ادامه داد:  ارتش ما در مقایسه با ارتش دنیا متدین و متعهد است و اگر ارتش های دنیا از نظر نظامی و علوم و فنون مسلط باشند باز هم از تعهد و تدین برخوردار نیستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: دولت ها تدین و تعهد را برای نیروهای نظامی مضر می دانند اما به برکت انقلاب اسلامی ایران ارتش ما از تدین برخوردار است و فرمانده هان ما اهل نماز، راز و نیاز هستند.  

آیت الله میرعمادی افزود: از پیگیری های دیگر که در سایه وجود رهبری به دست آمده مسله دشمن شناسی است و ارتش ما متناسب با شرایط دشمن هم آمادگی و هم مقابله می کند و این است که اکنون ارتش ایران به تنهایی رزمایش برپا می کند و از دشمن نمی ترسد، اما آنها به تنهایی رزمایش برپا نمی کنند و با کشورهای دیگر ائتلاف می کنند و کسی هم از این رزمایش آنها نمی ترسد.

وی اظهار داشت: در طول این ۳۸ سال چند رزمایش در خلیج فارس از سوی دشمنان برپا شد اما تاثیری در روحیه ارتش ما نداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه یک رزمایش ارتش و نیروی دریایی ایران برپا کرد که این همه وحشت کردند گفت: این امر موجب شده که رئیس جمهور آمریکا بگوید که باید قایق های تندرو ایران را از پا درآوریم.

نیروهای ارتش پرورش یافته نظام اسلامی هستند

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این اقتدار ایران اسلامی ریشه الهی و مردمی دارد گفت: این قدرت برخواسته از تعهد، تدین و معنویت است و این قدرت را کسی نمی تواند بشکند و موجب وحشت دشمنان می شود.

وی با تاکید بر اینکه قدرت برخواسته از عوامل مادی زوال پذیر است گفت: خدا ابدی است پس قدرتش هم ابدی است و آنچه شخصیت انسان های ما را شکل می دهد تعهد، تدین و معنویت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام(ره) از کسی ترس نداشت گفت: هرچقدر بتوانیم معنویتمان را بالا ببریم توانسته ایم عظمت بیشتری پیدا کنیم.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه هرچه بیشتر مقام عبودیت پیدا کنیم خدا به ما مقام بیشتری می دهد گفت: نیروهای ارتش نیز پرورش یافته نظام اسلامی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.