تقدیر از برترین های ورزشی ارتش

توسعه ورزش در حفظ سلامتی و ارتقای روحیه تمام کارکنان و نیروهای وظیفه تاثیر مستقیم دارد و لازم است فرماندهان در رده های مختلف ستادی، آموزشی و عملیاتی در این خصوص با اهتمام جدی از برنامه های ورزشی حمایت و پشتیبانی کنند.   به گزارش مرور نیوز، روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان تربیت بدنی ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ «محمد محمودی»، معاون اجرایی ستاد با تاکید بر توسعه و ارتقای رشته های مختلف ورزشی در سطح یگان های آجا، گفت: توسعه ورزش در حفظ سلامتی و ارتقای روحیه تمام کارکنان و نیروهای وظیفه تاثیر مستقیم دارد و لازم است فرماندهان در رده های مختلف ستادی، آموزشی و عملیاتی در این خصوص با اهتمام جدی از برنامه های ورزشی حمایت و پشتیبانی کنند.
در این مراسم از برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.
همچنین تعدادی از قهرمانان ورزشی ارتش از جمله «وحید گل خندان»، قهرمان تیراندازی با تپانچه رقابت های جهانی هند و «غلامرضا سیف» و «مسعود معینی» از مسئولان هیات تیراندازی ارتش به دلیل کسب عنوان قهرمانی در لیگ تیراندازی کشور در سال 95 تقدیر شدند.
جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ارتش به مناسبت سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام شهید سپهبد صیاد شیرازی و گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی از 21 تا 29 فروردین برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.