امیر سرتیپ دوم خلبان آشنا؛ از بازدید روزانه بیش از ببست هزار نفر از نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی خبر داد

فرمانده پایگاه وحدتی دزفول گفت: روزانه بیش از بیست هزار زائر از نمایشگاه هوایی راهیان نور این پایگاه بازدید کردند که این بیانگر علاقه مردم به نیروی هوایی ارتش است.

 
به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان حمید آشنا فرمانده پایگاه وحدتی با بیان اینکه روزانه بالغ بر بیست هزار نفر از نمایشگاه راهیان نور این پایگاه بازدید می کنند گفت: با این استقبال پرشور پیش بینی می شود تا پایان روز 11 فروردین بیش از 240هزار نفر از نمایشگاه بازدید کنند.
وی ضمن تشریح برنامه های پایگاه وحدتی در برگزاری نمایشگاه افزود: در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی روزانه دو نوبت(صبح و بعد از ظهر) خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش با دو فروند از انواع جنگنده های نهاجا در ارتفاع پست به نمایش هوایی می پردازند که مورد استقبال ویژه بازدید کنندگان قرار گرفته است.
امیر آشنا اظهار داشت: در این نمایشگاه همزمان با پروازهای نمایشی پیشکسوتان نهاجا به بیان واقعیت ها و حقایق دفاع مقدس می پردازند.
 وی ادامه داد: در این نمایشگاه 26 غرفه شامل محصولات فرهنگی، کتاب، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی، آتش نشانی، امدادو نجات، جنگ نوین، یادمان شهدا، نمایش تجهیزات هوایی و انواع جنگنده های نیروی هوایی ارتش به نمایش گذاشته شده است.
فرمانده پایگاه وحدتی گفت: علاوه بر اهداء بسته های فرهنگی به زائرین، ایستگاه های صلواتی نیز برای پذیرایی بازدید کنندگان دایر شده است.
وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی با این حجم و وسعت در نوع خود بی نظیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.