فرمانده کل ارتش: راویان باید واقعیات دفاع مقدس را بدون کم و کاست بیان کنند

امیر سر لشکر عطا الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان دهلاویه گفت: راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زائران منتقل نمایند .

 
فرمانده کل ارتش افزود:حضرت آقا در فرمایشات گوهر بار خود راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک فناوری خوانده اند، به همین جهت دست اندرکاران راهیان نور باید از این کلام ارزشمند حضرت آقا الگو گرفته و در برنامه ها و فعالیت های یادمان ها و نمایشگاه های راهیان نور استفاده نمایند.  سرلشکر صالحی در تمجید از حضور گسترده مردم در راهیان نور افزود: ملت فهیم، آگاه و با بصیرت ما در همه عرصه ها با حضور گسترده و پرشور خود ثابت کرده اند که راه شهدا و ایثارگران را ادامه خواهند داد و قدر دان خون شهدا هستند و همچنین در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه بوده و همگام با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله تعالی )خواهند بود .
وی خاطر نشان کرد: مردم و به ویژه جوانان با حضور خود در این سرزمین یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه می دارند و کسانی که شهدا را درک نمایند مسیر، هدف و راه انها را طی خواهند کرد.
 
فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنانش راهیان نور را تجلی گاه و میعادگاه شهدا دانست و اظهار کرد: برنامه ها ، فعالیت ها و نمایشگاههایی که در این یادمان ها و ایستگاه ها بر پا می شود باید با مضمون و رنگ بوی شهدا باشد و وقتی که زایرین به این مکان های مقدس وارد می شوند رنگ معنویت به خود بگیرند .
 
امیر سر لشکر عطا الله صالحی در پایان به نقش راویان در یادمان ها پرداخت و تاکید کرد . راویان باید در خصوص رویدادهای دوران دفاع مقدس مطالعه عمیق داشته باشند و یا کسانی باشند که خود در آن دوران در این مناطق حضور داشته و از گنجینه گرانبهای خاطرات و مشاهدات خود روایت گری نماید راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زایرین منتقل نمایند .
 
لازم به ذکر است امیر سرلشکر صالحی با حضور در منطقه عملیاتی جنوب غرب کشور و یادمان ها و ایستگاههای فتح المبین ، میشداغ، چزابه، دهلاویه، رمضان، مزار شهدای هویزه با رزمندگان و راویان دیدار کرد.
 فرمانده کل ارتش در ادامه از گردان ۱۱۱ تیپ ۱۸۴ خرم آباد مستقر در منطقه کوشک و طلاییه بازدید کرد و با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی کارکنان ضمن تبریک سال نو با کارکنان وظیفه دیدار نمود و از رزمندگان و کارکنان پایور و سرباز این گردان قدردانی کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.