آب تیمور میعادگاه شهدا است

فرمانده هوانیروز گفت: سرزمین خوزستان و به ویژه منطقه آب تیمور میعادگاه شهدا است . به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، فرمانده هوانیروز گفت: سرزمین خوزستان و به ویژه منطقه آب تیمور میعادگاه شهدا است .   سرتیپ دوم قربانی بیان داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا، دفاع مقدس و همچنین ایثار و شهادت بهترین پادزهر برای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن است .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه است گفت: اگر ما بتوانیم هر روز یک باب از این گنجینه را باز کنیم مطمئنا استکبار جهانی و دشمنانی به دنبال این هستند که از نظر فرهنگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند که در این راه با هوشیاری و برنامه ریزی هوشمندانه ما ناکام خواهند ماند.
امیر سرتیپ دوم قربانی در ادامه راهیان نور را سفیران معنوی خواند و اظهار کرد: در این سفر معنوی که همراه با تبلیغ  راه و منش شهدا است نشان داده می شود که نیروهای مسلح مقتدر به همراه مردم چه کارهای بزرگی را در مقابل دشمن انجام دادند که امروز امنیت و آرامش در کشور ما وجود دارد .
وی تاکید کرد:جوانان و نسل سوم جامعه راه و مسیر شهدا را به خوبی پیدا کردند و با وجود اینکه جنگ به پایان رسیده ولی جوانان ما در همه صحنه ها حضور پیدا می کنند و به ندای رهبر خود لبیک می گویند .
فرمانده هوانیروز ارتش در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز هوانیروز در اوج آمادگی قرار دارد و با داشتن خلبانان جوان و مجرب و فنی آماده هر نوع ماموریتی در هر نقطه از کشور هستند .
وی در خصوص غرفه نمایشگاه آب تیمور که مورد بازدید کاروان های راهیان نور قرار می گیرد گفت: . وقتی مردم با شور و شوق به بازدید از نمایشگاه می آیند مسئولیت ما را دو چندان کرد و از همین جا قول می دهم که اگر خدا بخواهد سال آینده تجهیزات و دستاورد های جدید هوانیروز را برای بازدید از عزیزان رهایان نور در این مکان به نمایش بگذاریم
سرتیپ دوم قربانی با توجه به تزدیک شدن به روز ارتش و نیروی زمینی قهرمان در ۲۹ فروردین اظهار کرد: هوانیروز دستاوردهای جدیدی را در دستور کار خود دارد که ان شاالله خبر های خوشی را از توانمندی هوانیروز اعلام خواهیم کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.