رئیس سازمان حفظ ارزش های دفاع مقدس ارتش:

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ ارزش های دفاع مقدس ارتش و جانشین قرارگاه راهیان نور آجا در بازدید از نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در اهواز گفت: نقش پدافند هوایی ارتش در تاریخ دفاع مقدس این سرزمین، درخشان و بی نظیر خواهد ماند.
وی در حاشیه این بازدید طی سخنانی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، تلاش دست­اندرکاران راهیان نور آجا را معرفی ایثارگری­ها و جانفشانی های رزمندگان مخلص ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالهای دفاع مقدس دانست و خاطر نشان ساخت: روایت جنگ هشت ساله بدون ذکر حماسه­ها و ایثارگریهای رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جملاتی ناقص و روایتی ناتمام است.
وی در بخش دیگری از سخنانش، به رشادتها و ایثارگری های کارکنان پدافند هوایی ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و تصریح کرد: نقش حماسه سازان پدافند هوایی در جنگ تحمیلی، بی بدیل و درخشان است .
امیر سرتیپ دوم گلفام در ادامه، عملیات والفجر ۸ را نقطه طلایی حضور پدافند هوایی در طول جنگ تحمیلی دانست که این نیروی خدوم توانست با رشادتها و شجاعت های مثال زدنی،۷۰ فروند از هواپیماهای جنگنده دشمن بعثی را سرنگون کند که اگر این اتفاق نمی­افتاد مسلماً این عملیات به اهداف از پیش طراحی شده خود نمی­رسید و شاید شکست  می­خورد.
وی افزود:  ما آنگونه که باید نتوانسته­ایم ابعاد گسترده حماسه­های کم­نظیر و گاهاً بی­نظیر غیورمردان پدافند هوایی را به مردم معرفی نماییم که امیدواریم از طریق افتتاح این نمایشگاه و نمایشگاه ها و یادمان های دیگر بتوانیم نقش ماندگار کارکنان پدافند در طول هشت سال دفاع مقدس را بیشتر و بهتر به مردم نشان داده و معرفی نماییم.
جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش، در بخش پایانی سخنانش، از اقشار مختلف مردم خواست که از این نمایشگاه ­ها و یادمان های ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح بازدید کنند چرا که هشت سال دفاع مقدس جزو نقاط طلایی تاریخ این ملت و سرزمین است.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.