بوسیدن همسر فوایدی دارد که عمرا بدانید

همه ما می دانیم که بوسه روی روابط زناشویی می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد. حتما حداقل روزی یک بار همسرتان را ببوسید. هنگام ترک منزل با بوسه خداحافظی به او روحیه بدهید یا هنگامی که به خانه باز می گردد همراه با بوسه از او استقبال کنید. اما شاید این نکته های جالب در مورد بوسیدن را تا به حال نشنیده باشید:

١)بوسه باعث ترشح اندورفین و اکسیتوسین می شود. به همین دلیل باعث می شود #احساس_خوشحالی کنید و استرس کمتر داشته باشید و انرژی مثبت بیشتری حس کنید.

٢)بوسه برای سلامتی شما مفید است و #باعث_طول_عمرتان می شود. مطالعات متعددی نشان داده اند که زوج هایی که یکدیگر را می بوسند بیشتر عمر می کنند.

٣)هر بار که یکدیگر را می بوسید 80 میلیون میکروب مختلف را انتقال می دهید. این میزان از 77000 میکروبی که در توالت های عمومی یافت می شود نیز بیشتر است. به همین دلیل زوج ها میکروب های مشترکی دارند که در اثر بوسیدن مکرر به تعادل می رسد.انتقال میکروب ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما می شود. پس یادتان باشد دفعه بعدی که فصل سرما فرا می رسد در #کنار_نوشیدن_آب_پرتقال بوسه های مکرر را نیز فراموش نکنید.

٤)به ازای هرچند لحظه ای که همسرتان را می بوسید 5 کالری می سوزانید. پس اگر به فکر تناسب اندام هستید تا می توانید همسرتان را ببوسید.

٥)بوسیدن از پوسیدگی دندان های شما جلوگیری می کند! این کار به دلیل بالا بردن ترشح بزاق به واسطه مواد معدنی موجود در آن ذرات غذای دور از دسترس مسواک را پاک کرده و از مینای دندان محافظت می کند.

 این مطلب رو براى  همسرتون بخونید. بلکه اون دسته از آقایون تنبل و بی احساس حرکتی بکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.